In de e-commercewereld van keukenapparatuur hebben de jonge ondernemers Boyd de Zwart (21) en Cas van der Hoeven (23) met hun bedrijf Safecourt Kitchen een opmerkelijk traject afgelegd. Binnen een tijdsbestek van slechts twee jaar hebben ze hun keukenapparatuur geïntroduceerd in 35.000 huishoudens.
Ondanks hun marktleiderschap op Bol op het gebied van contactgrills en blenders, hebben Boyd en Cas te maken gehad met het stigma dat vaak gehecht wordt aan dropshipping. Er is onterecht verondersteld dat het duo de snelle route naar succes heeft gekozen, maar volgens Boyd is het tegenovergestelde waar: "Mensen dachten dat we de snelle route namen met dropshipping, maar de waarheid is dat we onze producten zelf met zorg samenstellen", vertellen ze in een interview met de Ondernemer.
Met een duidelijke visie voor de toekomst streven Boyd en Cas ernaar om binnen 5 jaar 500.000 huishoudens te voorzien van hun keukenapparatuur. Om dit doel te bereiken, introduceren ze dit jaar nog 13 nieuwe producten.
Meer informatie:
Safecourt Kitchen
Transportweg 3 B
2676 LM Maasdijk
www.safecourtkitchen.com