Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Directeur duurzaamheid Margreeth Pape van Intergamma:

"Het ontbrak aan een overkoepelende strategie en een langetermijnvisie"

Intergamma, het moederbedrijf van de bouwmarkten Gamma en Karwei, heeft als doel om de meest milieubewuste doe-het-zelf retailer in Nederland te worden. Onlangs heeft de organisatie haar nieuwe strategie onthuld, waarbij de focus ligt op het bevorderen van duurzaam inkoopbeleid en de invoering van een 'duurzamer keuze'-logo.



Duurzaamheid is geen nieuw thema bij Intergamma, zegt directeur duurzaamheid Margreeth Pape in een interview met Change.inc. “Maar het bestond vooral in de vorm van losse projecten. Het ontbrak aan een overkoepelende strategie en een langetermijnvisie. Die hebben we nu. We hebben als organisatie besloten om duurzaamheid in de kern van onze bedrijfsvoering te plaatsen.”

Lees hier het complete artikel.

Publicatiedatum: