Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Teloorgang Nunspeetse verf- en restyle shop was onontkoombaar

Ontstane schuldpositie dwingt MaisonMansion tot aanvraag van eigen faillissement

Tot onze spijt zijn wij genoodzaakt onze bedrijfsvoering definitief te beëindigen. Gezien de ontstane schuldpositie is de aanvraag van het eigen faillissement onontkoombaar. Deze aanvraag zal één dezer dagen worden ingediend bij de Rechtbank Gelderland.

Dat meldt de directie van MaisonMansion op haar eigen website. Tot haar klanten meldt het bedrijf het volgende: "We hebben gedurende vele jaren veel van jullie mogen ontvangen en spreken onze oprechte dank uit voor de prettige samenwerkingen. De laatste tijd waren er veel opeenvolgende tegenslagen waardoor wij niet meer aan onze betaalverplichting kunnen voldoen. Helaas stopt MaisonMansion, het spijt ons dat wij u niet anders kunnen berichten."

Vandaag, vrijdag 27 oktober is het doek definitief gevallen. De rechtbank Zutphen heeft Maisonmansion, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 61732206, in staat van faillissement verklaard. Mr. K. Horstman is tot curator benoemd.



Een week geleden besteedde dagblad De Stentor uitgebreid aandacht aan de teloorgang van de Nunspeetse verf- en restyle shop MaisonMansion. Volgens de redactie was de eigenaresse een paar jaar geleden nog ‘wereldberoemd’ op Facebook. Haar video’s over klusprojecten gingen door de 500.000 views. Op het hoogtepunt telde ze meer dan 40.000 volgers. “Nu regent het klachten.”

De krant wist verder te melden dat de shop op review-site Trustpilot gemiddeld een 1,3 scoorde. "Gedupeerden begonnen een speciale Facebook-groep. Die telt inmiddels meer dan driehonderd leden met steeds dezelfde klachten: besteld, betaald, niets ontvangen. MaisonMansion is niet bereikbaar, reageert - heel vaak - niet of pas na een hele tijd. En klanten die geld terugvragen krijgen meestal geen gehoor. De winkel in Nunspeet staat leeg", aldus De Stentor.