Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Rolf Das: "We zetten in op betaalbaarheid, comfort en design"

'Arctic Living is gemaakt voor avonturiers'

Arctic Living presenteert haar collectie op de meubelbeurs in Brussel Het merk is geïnspireerd door de Arctic en richt zich op jonge consumenten tussen de 25 en 45 jaar die avontuurlijk zijn, genieten van het buitenleven en gefascineerd zijn door de noordelijke regio's van de wereld. De eerste producten van het merk zijn boxspring’s en slaapbanken, met in de toekomst een gefaseerde introductie van banken.


Nieuw meubelmerk geïnspireerd door poolgebied zet in op betaalbaarheid, comfort en design.

Betaalbaarheid, comfort en design
De toewijding van het merk aan betaalbaarheid, comfort en design zorgt ervoor dat consumenten genieten van producten van hoge kwaliteit zonder hiervoor diep in de portemonnee te hoeven tasten. "Wij bieden ook retailers zeer concurrerende prijzen, zodat ze hun klanten kwaliteitsproducten kunnen aanbieden tegen een scherpe prijs en een ver bovengemiddelde winstmarge. Ook vinden we snelle levertijden belangrijk zodat retailers zeker zijn van een snelle cashflow", aldus Rolf Das, directeur van Arctic Living.

De hele collectie wordt gepresenteerd tijdens de Salon Du Meubles van 5 t/m 8 november in Brussel, hal 6, stand 111.

Meer informatie:
Arctic Living
www.arctic-living.com

Publicatiedatum: