Arctic Living presenteert haar collectie op de meubelbeurs in Brussel Het merk is geïnspireerd door de Arctic en richt zich op jonge consumenten tussen de 25 en 45 jaar die avontuurlijk zijn, genieten van het buitenleven en gefascineerd zijn door de noordelijke regio's van de wereld. De eerste producten van het merk zijn boxspring’s en slaapbanken, met in de toekomst een gefaseerde introductie van banken.
Nieuw meubelmerk geïnspireerd door poolgebied zet in op betaalbaarheid, comfort en design.
Betaalbaarheid, comfort en design
De toewijding van het merk aan betaalbaarheid, comfort en design zorgt ervoor dat consumenten genieten van producten van hoge kwaliteit zonder hiervoor diep in de portemonnee te hoeven tasten. "Wij bieden ook retailers zeer concurrerende prijzen, zodat ze hun klanten kwaliteitsproducten kunnen aanbieden tegen een scherpe prijs en een ver bovengemiddelde winstmarge. Ook vinden we snelle levertijden belangrijk zodat retailers zeker zijn van een snelle cashflow", aldus Rolf Das, directeur van Arctic Living.
De hele collectie wordt gepresenteerd tijdens de Salon Du Meubles van 5 t/m 8 november in Brussel, hal 6, stand 111.
Meer informatie:
Arctic Living
www.arctic-living.com