Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Corné van Dommele van cvd Agenturen: "De bekendheid van mijn T-Label neemt verder toe"

cvd Agenturen bestaat een kleine twintig jaar. Het bedrijf is van Corné van Dommele (zie foto). De Tilburger zette als ondernemer de eerste stappen in 2005, nadat hij 15 jaar als vertegenwoordiger actief was geweest. Met een knipoog naar het Tilburgse textielverleden ontwikkelde hij in 2018 zijn T-label-collectie. Terugkijkend heeft hij nog geen moment spijt gehad van zijn avontuur. Met hem blikken we terug en vooruit, nadat hij deze maand een totaal vernieuwde website in gebruik heeft genomen.

Je agenturenbedrijf heeft dus een nieuwe website. Was het nodig?
Corné: "Zeker! Omdat de tijd en ontwikkelingen niet stilstaan. werd het tijd om mijn website in een nieuw jasje te steken. Deze is nu een stuk professioneler. Tegelijkertijd worden klanten en prospects hiermee beter geïnformeerd in wat ik zoal doe. De uitstraling van mijn bedrijf wordt hiermee naar buiten toe verbeterd en geeft misschien ook meer kansen tot verkoop."

Welke merken vertegenwoordig je zoal?
"T-label is natuurlijk mijn eigen label, dat ik verdeel in Nederland en België. Daarnaast ben ik agent voor Nederland voor de collecties van Diabolo, Ursidi, Fryett’s textiles, Dörflinger & Nickow, Castilla en Evans textiles."

Is er nog ruimte voor nieuwe labels?
"Ik word hiervoor regelmatig benaderd. Er blijft altijd ruimte voor nieuwe labels. Echter moet dit wel iets toevoegen aan de bestaande collecties."


Corné van Dommele op InCoDa editie 2022. FOTO WONEN360.NL

2023 is inmiddels ruim drie kwartalen onderweg. Hoe kijk je met je bedrijf terug op de afgelopen periode?
"De eerste twee kwartalen waren gemiddeld genomen iets minder dan vorig jaar, maar dat was dan ook wel mijn beste jaar tot nu toe. Het derde kwartaal is buitengewoon goed. Als dit in het vierde kwartaal doorzet, dan ben ik tevreden over 2023."

Waar liggen voor jouw bedrijf de beste kansen?
"Ik denk zelf dat er nog steeds groeipotentie in zit; de bekendheid van mijn T-Label neemt steeds meer toe. Met name dat het niet op elke hoek van de straat verkrijgbaar is, geeft mijn klanten het vertrouwen en kansen. Dit is voor velen een reden om met mij zaken te doen. Het komend jaar zal er nog meer nadruk op België liggen, maar Nederland blijft natuurlijk het belangrijkste afzetgebied."

Je bent al bijna 20 jaar bezig met cvd Agenturen. Waar ben je het meeste trots op als je terugkijkt op deze periode?
"Op het feit dat ik in 2005 de stap heb genomen om zelfstandig verder te gaan na 15 jaar als vertegenwoordiger in loondienst te zijn geweest. Ik hoor nu vaak van collega’s onderweg dat ik dit goed heb gedaan en dat ze zelf misschien die keuze ook hadden moeten maken. Geloof in jezelf is hiermee een goede raadgever."

Wie zou Wonen360 na jou moeten interviewen?
"Goeie vraag, misschien Joep van Kaam van KAAB binnenzonwering? Ook hij is een prima ondernemer."

Meer informatie:
T-Label
Corné van Dommele
Tel. 06 20040190
[email protected]
www.t-label.nl