Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Christiaan Tebrunsvelt (cFORMS) ziet kansen:

"Je moet meubels en woonaccessoires niet los van elkaar zien, ze vullen elkaar juist aan"

Christiaan Tebrunsvelt legt zich als handelsagentuur toe op de verkoop van glaskunst, -accessoires en glasserviezen. "Glas is een prachtig 3D materiaal, niet te controleren en wat de hele dag tezamen met het daglicht haar schoonheid verspreid", stelt hij. Tijdens de afgelopen editie van de Retailbeurs in Utrecht presenteerde de glaskunstkenner nieuwe collecties van zes verschillende labels.



Hardloper Ichendorf Milano
Voornamelijk de producten van Ichendorf Milano, het meest recente merk dat toe is gevoegd aan het assortiment, vielen in de smaak bij bezoekers. "Het concept van Ichendorf scoort enorm goed", legt Christiaan uit, terwijl hij het decoratieve glaswerk loopt. "Giftshops, meubelzaken, decoratiewinkels en conceptstores lopen warm voor het minimalistische design. Dat is precies het publiek dat hier rondloopt, dus ik zit goed op mijn plek bij Trade Mart Utrecht."



Kansen bij meubelwinkels
Tegelijkertijd heeft Christiaan zijn blik gericht op de meubelbranche. Hij verkoopt namelijk niet alleen klein glaswerk. Ook grotere woonaccessoires, zoals vazen en schalen, biedt hij aan. Deze kunnen als eyecatcher dienen in een interieur. Binnen de meubelsector liggen volgens hem nog veel kansen. Maar in de praktijk blijkt het toch lastiger te zijn om hier voet aan de grond te krijgen. "Het hart van een meubelhandelaar ligt niet altijd bij accessoires. Dat is zonde want het is een mooie aanvullen. Je moet meubels en de decoratie niet los van elkaar zien. Ze zijn juist complementair aan elkaar."

Ook is Christiaan ervan overtuigd dat er meer traffic in de winkel door behaald kan worden. "Woonaccessoires maken niet alleen het plaatje compleet, ze trekken ook de aandacht. Als iemand langs een etalage loopt en bijvoorbeeld een mooie vaas zien, dan stapt hij gemakkelijker naar binnen dan bij een meubelstuk. Bij meubilair is de drempel om dit te doen hoger."



Meer informatie:
cFORMS
Annevillelaan 1 A3
4851 CA Ulvenhout
+31 (0)6 - 52 33 02 31
[email protected]
www.cforms.nl