Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Zó maak je de winkel aantrekkelijk volgens Carin Frijters:

"Werken in de winkel wordt leuker als je de retail ziet als theater"

De retail is een theater. De winkel is het podium. En verkopers zijn de ster van de show. Carin Frijters weet hoe je deze show maximaal laat schitteren. De ‘grande dame’ van de retail en oprichter van RetailTheater helpt bedrijven zoals IKEA, de Bijenkorf, Gamma, HEMA en Leen Bakker het rendement te verbeteren met bijvoorbeeld visual merchanding. Hoe maken we de winkel krachtiger met ‘binnen-etalages’? Carin geeft aan Werk in de Winkel tips om zelf mee aan de slag te gaan.



"Werken in de winkel wordt leuker als je de retail ziet als theater", begint Carin. "Verkopers spelen misschien dan wel geen toneelstukje, maar zijn wel de meeslepende verhalenvertellers - net als acteurs. De voorstelling moet er niet tot in de eeuwigheid hetzelfde blijven uitzien. Klanten willen iets nieuws ontdekken. Verrast worden. Verleid worden. Visual merchandising speelt daarin een grote rol."

Lees hier het complete artikel van Werk in de Winkel.

Publicatiedatum: