Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Bezoekersaantal groeit ten opzichte van vorig jaar

Retailbeurs Najaarseditie trekt 2814 bezoekers: 'Het Beatrixgebouw bruiste als vanouds'

De organisatie van de Retailbeurs Najaarseditie 2023 in Koninklijke Jaarbeurs kijkt terug op een succesvol evenement. Op 10, 11 en 12 september bezochten 2814 bezoekers de najaarseditie van de Retailbeurs, de plek waar winkeliers en vertegenwoordigers van topmerken elkaar ontmoeten.

Marieke Groot, beursmanager: "Het Beatrixgebouw bruiste als vanouds. Bezoekers lieten zich inspireren door de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van marketing, e-commerce en consumentengedrag. Daarnaast werd er goed ingekocht, werden er leuke gesprekken gevoerd en zijn er mooie contacten gelegd. De reacties van zowel bezoekers als exposanten waren lovend."



Reacties exposanten
De 236 merken die worden gevoerd door de Kitchen & Dining, Home, Living en Design exposanten toonden de nieuwe producten en gaven diverse demo’s en proeverijen om de bezoekers te enthousiasmeren. “Wij waren erg blij met de opkomst en sfeer die er hing”, vertelt Michiel Westerhuijs van RiD, Retail is Detail, aan de organisatie.



"Wij hebben nieuwe klanten erbij gekregen en eerder nog nooit zo’n hoge omzet gehad als op deze editie", vertelt Jane Veenstra van importeur Fairitems. De merken CLUSE, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Melano Jewelry en alle overige 145 merken presenteerden de nieuwe collecties voor het aankomende Jewels & Watches seizoen. "Ik ben nog nooit zo laat weggegaan van de Retailbeurs. Het was een lange maar zeer succesvolle dag", vertelt Juwelier Pampus. Bezoekers konden de 60 Fashion & Lifestyle merken onder andere bewonderen tijdens de modeshow.



Inspiratie opdoen
Deze editie draaide niet alleen om nieuwe merken, producten spotten en collecties inkopen, maar ook om inspiratie opdoen. Zo werden er in het Trade Mart theater interessante lezingen gehouden over onder andere het omnichannel landschap en consumentengedrag.

Groeiend bezoekersaantal
Met een groeiend bezoekersaantal ten opzichte van de Najaarseditie 2022, hoofdzakelijk bestaande uit on- en offline retailers, kijkt de organisatie terug op een geslaagde editie. De volgende editie van de Retailbeurs Voorjaarseditie vindt plaats van zondag 10 tot en met dinsdag 12 maart 2024 in het Beatrixgebouw van Koninklijke Jaarbeurs in Utrecht.

Meer informatie:
Trade Mart Utrecht | Retailbeurs
Jaarbeursplein
Postbus 8500
3503 RM Utrecht
www.jaarbeurs.nl

Bezoekers
030 295 5911
[email protected]

Exposanten
030 295 2999
[email protected]

Publicatiedatum: