Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Silk-ka presenteert haar nieuwe FW2023 collectie in Parijs

“Betoveren met nieuwe producten met het thema: It’s a family affair”

Silk-ka presenteert volgende week haar nieuwste FW2023 collectie op de Maison & Objet in Parijs. Met 2300 merken uit 147 landen is de hele internationale lifestyle sector, ontwerpers, ambachtslieden en interieurontwerp experts vertegenwoordigd tijdens deze beurs in Parijs. Van 7 t/m 11 september bezoeken ca. 80.000 professionals en consumenten de beurs om verbindingen te leggen en nieuwe deals te sluiten, ondergedompeld in een bruisende smeltkroes van de nieuwste trends en omringd door opwindende nieuwe vondsten. Het perfecte platform voor Silk-ka om haar nieuwe collectie FW2023 te presenteren.

“Het voelt als een combinatie van het Met Gala en de Champions League, iedereen staat er om te verrassen en te imponeren tussen de grootsten der aarde!” zegt Patrick Oude Groeniger oprichter van Silk-ka. “En ook wel weer als thuiskomen.” voegt Algemeen Directeur Anneke Snijders toe. “Het is een vertrouwde plek geworden waar wij twee keer per jaar trots onze klanten en geïnteresseerden onder dompelen in onze merkbeleving en gastvrijheid, in onze tijdelijke merkvilla van 500 m2. Als trendsetter in het hoogste segment voelt het als een plicht om hier groots uit te pakken met een betoverende collectie”, vult Snijders aan. “En dat is het geworden! Ik ben ontzettend trots op onze creatieve collega’s, die het wederom voor elkaar hebben gekregen om met een verrassende collectie en presentatie te komen van producten met de hoogste kwaliteit.”, zegt Oude Groeniger.

Silk-ka presenteert haar nieuwe collectie voor de herfst en winter 2023 met het thema “It’s a family affair”. Associërend met de verbondenheid en kracht van het samenzijn, gezelligheid van de twee jaargetijden en de sfeer van de warme kleuren. De collectie bestaat uit 500 nieuwe producten, die naadloos aansluiten bij de modekleuren en de interieur en decoratie trends luxueus complementeren.



“Wij merken nu dat consumenten ons merk niet alleen gaan herkennen en er om gaan vragen, maar ook enorm waarderen dat wij twee keer per jaar met nieuwe en prikkelende collecties komen. Dit is uiteraard voor onze zakelijke klanten ook een enorme positieve stimulans en motiverend. Naast dat consumenten kunstbloemen, -planten en -bomen zijn gaan waarderen door de echtheid en kwaliteit, is er een transitie gaande binnen de bloemisten branche. Zij kunnen moeilijk aan goed opgeleide en gedreven vakmensen komen en de aanwas vanuit de opleidingen is ook gering. Daarnaast zijn de stijgende kosten, dalende koopkracht en wellicht een hoger BTW tarief in Nederland op bloemen en planten, reden dat bloemisten meer kunstbloemen en -planten opnemen in hun assortiment en vaker gebruiken bij hun projecten. Uiteraard staan wij klaar om hen daar zo goed mogelijk bij te ondersteunen, want wij geloven dat wij die ultieme betoverende sfeerbelevenis alleen samen kunnen creëren”, licht Anneke Snijders toe.

Deze nieuwe collectie brengt Silk-ka tot leven op haar stand E38-F38-G37 in hal 6 en is terug te zien in haar brochure, Brand Experience in Hengelo in Nederland en op haar Social Media kanalen.

Meer informatie:
Silk-ka
[email protected]
www.silk-ka.com

Publicatiedatum: