Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Faillissement meubelzaak in Heerde houdt de gemoederen bezig: "Ik vind het heel oneerlijk"

"Helaas hebben wij moeten besluiten om te gaan stoppen met de winkel, het is een samenloop van omstandigheden en heel erg verdrietig en pijnlijk allemaal", stond twee maanden geleden op het Facebook-account van T Sfeermoment.

Amper twee jaar na de feestelijke opening heeft de meubelzaak uit Heerde zijn deuren definitief moeten sluiten. De teleurstelling onder klanten is groot, vooral voor hen die nog openstaande bestellingen hebben. Het blijkt dat de winkel ook financieel in zwaar weer verkeerde, waardoor klanten nu vrezen dat ze kunnen fluiten naar hun reeds betaalde geld.

Verschillende gedupeerden vertellen hun verhaal aan De Stentor. De strekking van het verhaal: Een hoop aanbetalingen, maar geen levering. "We zijn continu aan het appen geweest, tot eind juli. We kregen te horen dat het goed zou komen", aldus Peter Veltmeijer, die in februari een badkamermeubel van ruim duizend euro bestelde. Na een tijd kreeg hij niks meer te horen. Zijn geld én meubel zal hij nooit meer zien. "Ik vind het heel oneerlijk."



Meer informatie:
T Sfeermoment
Facebook: T Sfeermoment

Publicatiedatum: