Het is de populairste metgezel van Nederlanders en is elke dag bij hen: de smartphone. Nieuws, sociale media of bestellingen, het is altijd bij de hand. Tijdens de M.O.W., in de Speakers Corner in Hal 12, zal de CEO van meubelo.nl Arne Stock spreken over het onmetelijke belang van het aanspreken van klanten. Daarnaast zullen de lezingen van Arne Stock gaan over het duidelijk dekken van behoeften en het aanspreken van klanten zonder ruis in de communicatie.
Massief teakhouten eettafel Jonàk van Tikamoon, te vinden op het platform meubelo.nl.
Op de M.O.W. in Bad Salzuflen van dit jaar, van 17 tot 21 september 2023, draait alles om het begrijpen van de klant en met welke diensten de meubelhandel punten kan scoren bij de eindconsument. Dit is de juiste aanpak om je te onderscheiden van concurrenten en te focussen op de eigen USP, maar de verlichte klant vraagt meer.
In de afgelopen jaren is het winkelgedrag van Nederlanders voortdurend veranderd. De moderne consument is nieuwsgierig, veeleisend, maar vooral veel beter geïnformeerd dan vroeger. Volgens de Google Omnichannel Study 2023 informeert 72% van de gebruikers zich op internet over zeer specifieke producten voordat ze tot aankoop overgaan, slechts 19% laat zich nog graag ter plekke in de winkel adviseren.
Welk apparaat heb je altijd bij je? Dat klopt, de smartphone fungeert niet alleen als introductieapparaat in het hedendaagse klanttraject, maar meer dan de helft van de touchpoints binnen het traject wordt gedekt door mobiele apparaten. Aan de hand van voorbeelden zal CEO van moebel.de Arne Stock op dinsdag 19 september vanaf 13.30 uur in de Speakers Corner op het 360-graden Plaza aan de hand van voorbeelden de immense relevantie van de smartphone in de hedendaagse marketing en beantwoordt na deze presentatie graag vragen en geeft suggesties bij de direct aangrenzende stand van moebel.de.
De dag ervoor nodigt moebel.de iedereen uit om 17.00 uur uit in de Speakers Corner. In deze lezing zal Arne Stock ingaan op de onlangs door moebel.de gepubliceerde trade marketing studie. Niet alleen klanten evolueren, ook de reclamemarkt staat op zijn kop. De verschuiving naar de online wereld vindt langzaam maar zeker plaats en stelt de meubelhandel voor nieuwe uitdagingen.
Op maandag 18 september leren geïnteresseerden in de Speakers Corner op het 360Grad Plaza in hal 12 hoe de detailhandel aan de bestaande behoeften van de consument kan voldoen en welke rol optimaal gerichte digitale marketing daarbij speelt. Het moebel.de-team nodigt iedereen na afloop graag uit voor een informatieve uitwisseling op de moebel.de-stand.
Zin in innovatieve uitvindingen?
De korbsauna® combineert voor het eerst twee werelden van ontspanning tot een unieke belevenis qua vorm en functionaliteit. Het principe is even eenvoudig als geniaal, want geopend is het een comfortabele strandstoel, gesloten is het een sauna voor twee personen. Dit innovatieve functionele meubelstuk werd voor het eerst gepresenteerd op de imm Cologne Spring Edition 2023 en trok veel aandacht. Samen resulteerde dit in een "Limited Edition", die tot eind september zowel op moebel.de als op korbsauna.de kan worden besteld. Met ondersteunende communicatie op zowel B2C- als B2B-gebied creëerde moebel.de brede aandacht en kon het de vraag naar uitvinder Torsten Sauer enorm vergroten. Geïnteresseerden vinden hun gading in hal 12 op de moebel.de-stand.
Meer informatie:
Meubelo.nl
www.meubelo.nl