Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

M line lanceert vol trots sportzomer-campagne 'Een goede nachtrust is het halve werk'

Deze zomer staat volledig in het teken van sport. Met de recente afsluiting van de European Games, de lopende Tour de France en de aanstaande deelname van de Oranje Leeuwinnen aan het WK Voetbal, introduceert M line vol trots haar nieuwe sportzomer-campagne: "Een goede nachtrust is het halve werk.”



Als Official Sleep Supplier van NOC*NSF, Team Jumbo-Visma en de KNVB ondersteunt M line (top)sportend Nederland met optimale slaap tijdens belangrijke sportevenementen. M line begrijpt als geen ander het belang van een goede nachtrust voor sporters. Daarom vertrouwt (top)sportend Nederland op M line tijdens hun toernooien en slaapt iedereen op een eigen M line matras. Want een goede nachtrust is het halve werk! En met dit vertrekpunt is de nieuwe campagne van M line geboren. Voor Team Jumbo-Visma is een goede slaap erg belangrijk, want alles uit je dag halen zonder goede nachtrust? Dat is als wielrennen op vierkante wielen. Voor Vivianne Miedema is het net als voetballen met een rugbybal, de bal wil gewoon niet in het doel.



"Met onze campagne willen we benadrukken hoe essentieel een goede nachtrust is voor optimale prestaties overdag, niet alleen voor sporters, maar voor iedereen die het beste uit zichzelf wil halen", zegt Tijn Cuppen, sportmarketeer bij M line. "We geloven dat iedereen het recht heeft op een goede nachtrust en we willen mensen inspireren om het maximale uit hun dag te halen. Hoe beter de slaap, hoe groter het effect."

Deze campagne wordt groots aangepakt met onder andere commercials op nationale radio, meer dan 4 miljoen YouTube-advertenties, advertenties in dagbladen en Digital Out of Home op diverse locaties zoals tankstations en NS-stations. M line wil zo een breed publiek bereiken en het belang van een goede nachtrust benadrukken voor iedereen.

Meer informatie:
M line
www.mline.nl

Publicatiedatum: