"Met trots en een beetje pijn in mijn grote, blauwe hart laat ik weten dat ik mijn carrière buiten Auping voortzet. Alles gedaan, alles gegeven. Het waren zeven fantastische jaren die mij hebben gevormd als marketeer, als manager en als mens", meldt Ine Stultjens, verantwoordelijk voor de marketing en communicatie bij Royal Auping.
Toen ze jaren geleden Koninklijke Auping in Deventer voor het eerst bezocht tijdens een rondleiding, was ze meteen verkocht. "En onder de indruk van de gepaste trots waarmee mensen daar aan het werk waren. Nooit had ik toen kunnen vermoeden dat ik er later zelf zou gaan werken."
"Sinds april 2016 voelde Auping voor mij als thuiskomen bij een heel mooi merk met een indrukwekkende fabriek en een prachtig netwerk van dealers en partners. En bij een waanzinnig team van inspirerende mensen waarvan ik veel heb geleerd."
"Dankbaar en met liefde kijk ik terug op prachtige en intensieve jaren waarin ik alle ruimte heb gekregen om het merk impactvol wakker te schudden. Om Auping blauw op de kaart te zetten. Om het merk succesvol te transformeren van een traditioneel designmerk tot een duurzaam slaapmerk om van te houden."
"Om mijn afscheid te markeren, heb ik tekstschrijfster Merel Morre gevraagd om dit thuisgevoel te verwoorden in een speciaal gedicht (zie boven, red.) voor al mijn collega’s en alle fijne mensen waarmee ik de afgelopen jaren dag en nacht heb gewerkt. En nu? Uitslapen. En dan bekijken waar opnieuw mijn hart van aangaat. Enorm bedankt. Ik blijf de grootste ambassadeur van ons mooie Auping merk", besluit Ine.
Meer informatie:
Royal Auping
www.auping.com