Dickson, dat bekend staan om haar technisch textiel, onthult deze maand zijn nieuwe communicatiecampagne “Voor zorgeloos plezier”, om de voordelen van thuis investeren in zonwering te promoten.
Dickson en het agentschap Nikita bedachten samen een communicatiecampagne die zich richt op deze nieuwe signatuur “Voor zorgeloos plezier”. In deze communicatiecampagne laat het merk de zorgeloze momenten van het leven zien waar men dankzij de zonweringdoeken van Dickson van kan genieten. Tijdens de campagne zal de spot van 20 seconden vier weken lang uitgezonden worden op verschillende zenders in Frankrijk. De spot wordt hiernaast ook 4 weken verspreid in België, Nederland, Frankrijk en Polen via de sociale media van de onderneming.
Deze campagne baseert zich op elementen uit de sterke sociale context waar iedereen de laatste jaren mee wordt geconfronteerd. Door onder andere de lockdowns en telewerk wordt de plaats waarin men woont een cocon, een plaats om in alle rust en veiligheid op zichzelf te komen en een moment voor zichzelf te nemen. Om tegemoet te komen aan deze nieuwe toepassingen van de leefruimte wordt deze getransformeerd, herschikt, gemoduleerd, verfraaid, enz. Het doel van deze campagne is een projectie te creëren die de consument uitnodigt tot een "huis om in te wonen" dat voor zijn ogen tot leven komt en meer menselijk leven in huis brengt.
Meer informatie:
Dickson
www.dickson-constant.com