Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Consument wil in de nasleep van de pandemie graag wegdromen

Jan Agelink ziet vier woontrends

Jan Agelink bezocht onlangs inkoopbeurs ShowUP (gelukkig hebben we de foto's nog...). Daar liet de trend-forecaster vier upcoming woontrends zien aan Werk in de Winkel: Dreamland, Futureland, Homeland en Wasteland. 

In een video zegt ‘Jan de trend man’ dat de consument in de nasleep van de pandemie graag weg wilt dromen. "We fantaseren over een betere wereld met meer circulair gebruik en duurzame materialen. Die dromerigheid vertaalt zich in speelse, bijna cartoonachtige designs en ‘bold’ kleuren. Vanwege de bewustwording voor de groeiende afvalstapel gieten we oude tradities in een nieuw jasje. Denk aan een klassieke kroonluchter, gemaakt van gerecycled karton. Ook neigen we naar een huiselijke sfeer, met veel kunst, humoristische kitsch en vintage."

Publicatiedatum: