Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Alles voor dat ene doel: dat de consument blij een order plaatst

B&C Raamdecoratie ziet geen onrust in de markt, wel de wil om hard te werken

Bij B&C Raamdecoratie staat werkelijk alles in het teken van de klant. Al meer dan 50 jaar draait het bij de onderneming uit Nunspeet om partnerschap, service en trends. Wie je ook van de firma spreekt, altijd wordt met het goede vingertje gewezen naar de klant. De organisatie achter het merk bece® heeft het dan ook goed voor elkaar. Als dealer word je bijvoorbeeld volledig ontzorgd door de actieve ondersteuning die het Gelderse bedrijf verleent bij de verkoop van raamdecoratie.



Met het drietal Floris Daamen (marketingmanager), Meindert Bos (creative director) en Dany Bruinewoud (trade marketingmanager) (v.l.n.r. op bovenstaande foto) blikken we terug op het afgelopen jaar en kijken we alvast vooruit op wat 2023 gaat brengen. Vooralsnog ziet de leverancier in design raamdecoratie geen onrust in de markt. Wel de wil om hard te werken.

Dupligordijnen
B&C Raamdecoratie heeft een goed jaar achter de rug. Het bedrijf introduceerde onlangs de twin pull bediening bij dupligordijnen, een kindveilig systeem met intrekbare bedieningskoorden; één voor naar beneden en één voor naar boven. De demo's worden nu uitgezet, de verwachtingen zijn hooggespannen.
Dupligordijnen behoren al een tijd tot de best verkopende producten, vooral nu dankzij de isolerende werking die ervan uitgaat. Na de zomerreces nam de verkoop van deze productgroep toe.

In september nam B&C voor de tweede keer deel aan InCoDa. Het siert het bedrijf dat op de stand bezoekers mee konden denken over aanvullingen voor de plissé- en dupligordijnen collectie. Daarnaast kon men in een trendhoek stemmen op favoriete stoffen. Deze input wordt meegenomen bij het samenstellen van een nieuwe update. Alles voor de klant.
In het voorjaar worden dan ook verschillende nieuwe en opgefriste collecties gelanceerd. Wonen360 zal erover publiceren.

In mei baarde het merk opzien door het geven van een 100% tevredenheidsgarantie op de nieuwe collectie plissé- en dupligordijnen. Een teken dat B&C 100% gelooft in haar producten. Een sterk staaltje marketing.

Smarthome producten
Evenals veel andere bedrijven in de interieurbranche beleefde B&C Raamdecoratie een goed eerste half jaar gevolgd door een slappe zomer. Verschillende retailers vonden dat geen probleem, konden ze weer op adem komen na een vrij hectische periode. Al is het ook voor velen een spannende periode van de dalende koopkracht, die volgend jaar wordt gerepareerd.
In vergelijking met vorig jaar neemt de verkoop van smarthomeproducten verder toe. Dealers raken er meer bekend mee en voor de consument wordt de stap om tot aanschaf over te gaan steeds kleiner. Dat komt ook doordat steeds meer retailers het belang inzien van trainingen (ook mede gezien de personeelskrapte), die B&C actief aanbiedt. Hoe meer je van een product weet, hoe makkelijker het verkopen is.
Daarnaast heeft B&C Raamdecoratie een 'elektrisch' boekje uitgegeven, een handzaam naslagwerk van zo'n 30 pagina's waarin alle smarthome producten op een rijtje gezet zijn en de klant simpel uitleg kan worden gegeven. Op die manier ben je met je specialistische kennis van meerwaarde voor de consument. 

Goede orders schrijven
B&C Raamdecoratie verzamelt alle beschikbare data met als doel hun afnemers zo goed mogelijk te helpen. Er is minder verkeer in winkels, maar wie komt shoppen wil ook daadwerkelijk iets kopen. Dus is het zaak om goede orders te schrijven. B&C helpt op alle mogelijke manieren, doet er alles aan zodat de consument uiteindelijk blij een order plaatst.

Wat 2023 B&C Raamdecoratie gaat brengen, weet geen mens. Volgens Dany Bruinewoud, Floris Daamen en Meindert Bos wordt het voor iedereen hard werken. En die wil is er, dat straalt de interieurbranche ook uit. We zullen mekaar in alles moeten helpen, zijn de drie van mening. Fijn vinden ze het dat er onder hun dealers geen onrust is, wel de wil om te investeren in producten en trainingen. Trainingen die meer dan ooit bezocht worden. Trainen is nou eenmaal investeren in de toekomst.

Tot slot melden we nog dat B&C druk bezig is met het realiseren van een zonnig voorjaarsmagazine, dat zowel consumenten als dealers zal inspireren. Naar verwachting zal het Gelderse raamdecoratiebedrijf in 2023 vrij regelmatig de nieuwskolommen halen van Wonen360. Want er staat heel wat op de planning.

Wordt vervolgd dus...

Meer informatie:
B&C Raamdecoratie
Ampèrestraat 11
8071 PH Nunspeet
Tel: 0341 277 777
[email protected]  
www.bece.com