Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Interieurlabel ziet markt voor urnen: "De klant weet het zelf alleen nog niet"

Interieurontwerp en de uitvaartsector. Het lijken twee werelden die weinig met elkaar gemeen hebben. Toch zien Murielle De Ceunynck en Marie van Tieghem her en der parallellen. Met hun label M AAH (Japans voor leegte of witruimte) balanceren ze op de grens tussen huiselijkheid en de dood. Dat meldt Inmemoriam.be.


Murielle De Ceunynck en Marie van Tieghem tijdens de afgelopen edite van Maison&Objet. FOTO WONEN360

“Het idee om een brug te slaan tussen interieurontwerp en de uitvaartsector doet soms wenkbrauwen fronsen", vertelt Murielle in een interview met het platform, "maar als we het vervolgens uitleggen, ontstaat er meteen begrip. Ik schrik ervan hoeveel mensen - jong en oud - openstaan voor een eigentijdse uitvaart. Er is een markt voor onze producten, maar de klanten weten het vaak zelf nog niet.” 

Lees hier het complete artikel.

Publicatiedatum: