Als we social media mogen geloven, zijn influencers hartstikke blij met de producten van Emma Matrassen. Met een grote glimlach gaan ze een fijne nacht tegemoet, maar dit staat in schril contrast met de werkelijkheid: het internet staat namelijk vol klachten van échte consumenten. Dat meldt consumentenplatform Radar AVROTROS.
Het bedrijf reageerde vorige week snel op de uitspraken van Erica Meiland en plaatste een statement op Instagram. Dit terwijl klanten al wéken wachten op hun matras of überhaupt een reactie. Daarnaast werden de comments onder andere berichten uitgezet. Zo ook onder deze post, waar veel consumenten hun beklag deden.
Klachten
Onder oudere posts zijn wel nog comments van consumenten te lezen: 'Wat hebben jullie een intens slechte klantenservice en medewerkers van de marketing. Vind echt dat je mensen die moeite doen niet zo lang mag laten wachten op antwoorden. Al weken probeer ik contact te krijgen, maar nog nooit een fatsoenlijke mail teruggehad', meldt een boze klant.
Op Facebook regent het klachten over Emma, de een nog erger dan de ander. "Wat een droeftoeters bij Emma. Drie maanden gedaan over het afleveren van matras." Een ander laat weten dat hij als sporter binnen zes maanden hevige rugklachten krijgt van het matras. "Helaas kunnen ze niets voor me betekenen", laat hij bedroefd weten.
Het consumentenplatform heeft de matrassenleverancier om een reactie gevraagd. Een week en een herinnering verder komt er reactie. Lees hier de antwoorden die Emma geeft met betrekking tot alle klachten.