Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Emma Matrassen: waar influencers lachen, maar consumenten steen en been klagen'

Als we social media mogen geloven, zijn influencers hartstikke blij met de producten van Emma Matrassen. Met een grote glimlach gaan ze een fijne nacht tegemoet, maar dit staat in schril contrast met de werkelijkheid: het internet staat namelijk vol klachten van échte consumenten. Dat meldt consumentenplatform Radar AVROTROS. 



Het bedrijf reageerde vorige week snel op de uitspraken van Erica Meiland en plaatste een statement op Instagram. Dit terwijl klanten al wéken wachten op hun matras of überhaupt een reactie. Daarnaast werden de comments onder andere berichten uitgezet. Zo ook onder deze post, waar veel consumenten hun beklag deden.

Klachten
Onder oudere posts zijn wel nog comments van consumenten te lezen: 'Wat hebben jullie een intens slechte klantenservice en medewerkers van de marketing. Vind echt dat je mensen die moeite doen niet zo lang mag laten wachten op antwoorden. Al weken probeer ik contact te krijgen, maar nog nooit een fatsoenlijke mail teruggehad', meldt een boze klant.

Op Facebook regent het klachten over Emma, de een nog erger dan de ander. "Wat een droeftoeters bij Emma. Drie maanden gedaan over het afleveren van matras." Een ander laat weten dat hij als sporter binnen zes maanden hevige rugklachten krijgt van het matras. "Helaas kunnen ze niets voor me betekenen", laat hij bedroefd weten.

Het consumentenplatform heeft de matrassenleverancier om een reactie gevraagd. Een week en een herinnering verder komt er reactie. Lees hier de antwoorden die Emma geeft met betrekking tot alle klachten.

Publicatiedatum: