Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

“Wij doen niet aan trends, maar aan bestsellers"

Waar de ene leverancier bewust kiest voor kleurtinten kiest groothandel Housevitamin voor zwart en wit met een gouden sparkle. Waarom kiezen ze hier voor?



“Zwart en wit past in elk interieur en zijn juist lastiger te verkrijgen. Kijk maar eens rond, je ziet nu overal aarde tinten, dus is het fijn dat de consument ook gewoon zwart of wit kan kopen. En goud, omdat wij allemaal een sparkle nodig hebben", laat een woordvoeder weten aan Ellen van Heesbeen van de beurs Trendz.

“Wij doen niet aan trends in onze collecties, wij doen aan bestsellers, die het hele jaar verkopen. Tijdloos dus. Bovendien wil de consument niet altijd trends, die wil gewoon een interieur waar hij/zij blij van wordt."

Lees hier het complete artikel.

Publicatiedatum: