De digitale Woonstudio die Roobol nog maar zes weken geleden lanceerde is nu al uitgegroeid tot een groot succes. Dit laat Laura Timmermans namens het bedrijf weten. "Zo zijn er inmiddels al acht Roobol winkels omgetoverd tot experiencecenter en zijn al heel veel klanten blij gemaakt die dankzij de Woonstudio overtuigd zijn geraakt van de producten van Roobol."
"Het concept staat als een huis en wij zijn trots op de manier waarop er de afgelopen weken al mooie resultaten geboekt zijn. Op dit moment is er dan nog geen aanleiding om het anders aan te pakken. Uiteraard blijft het daar niet bij en zijn we wel continu bezig met het verbeteren van de Woonstudio. Er zullen meer winkels komen met een fysieke Woonstudio waarin de klant in de watten gelegd wordt. Ook zullen er nieuwe producten aan het Woonstudio-assortiment toegevoegd worden", aldus Laura.
"Klanten kunnen namelijk in digitale kamers honderden producten zoals vloeren, vloerkleden, raamdecoratie, gordijnen, behang en muurverf combineren en zo hun droomkamer tot leven zien komen. Naast dat het ontwerpen van die kamers ontzettend leuk is, ontneemt het ook eventuele twijfels die klanten kunnen hebben over of producten ook bij hen thuis zouden passen."
De klanten durven nu eerder te kiezen bij Roobol doordat ze de producten duidelijk voor zich kunnen zien.
Daarnaast is de Woonstudio vriendelijk in gebruik en zijn de opties vrijwel eindeloos. Zo kan iedereen vanaf de bank thuis zijn of haar droomkamer ontwerpen, opslaan, delen of via een gemaakte adviesafspraak bespreken met onze adviseurs in één van de 37 Roobol winkels. Ook is het vanaf nu mogelijk om prijsindicaties op te vragen en de gewenste producten direct online te bestellen. "Zo worden woondromen in een paar klikken werkelijkheid."
Meer informatie:
Roobol
www.roobol.com