Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
'De makers van deze reclame hebben onder een steen gelegen'

Lampdirect grijpt naast Loden Leeuw

Als er maar over je gepraat wordt... Lampdirect is met haar reclameboodschap op de tweede plaats geƫindigd als meest irritante reclame van 2019. Haribo won met Marijke Helwegen in de hoofdrol de Loden Leeuw. 51 procent van de stemmen ging naar de snoepproducent. Lampdirect kreeg 30 procent van de stemmen, Hornbach 19 procent.

De makers van de Lampdirect-reclame hebben volgens Radar onder een steen gelegen, "want ze hebben helemaal niets meegekregen van de #MeToo-discussie". Te zien is hoe een man en vrouw in het donker van de trap rollen en beiden onderaan de trap eindigen, hij met zijn hoofd onder haar rok. Direct al na de eerste uitzending kregen de makers een lading kritiek over zich heen.

Meer informatie: 
www.radar.avrotros.nl