Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
ING'er Dirk Mulder bespreekt succes Made.com

'Wie wat wil kopen, moet ook in de winkel eerst inloggen op de website'

"Ik ben hier in Amsterdam bij de showroom annex winkel van Made.com, een succesvol internet meubel retail bedrijf en spreek hier met Damien Poelhekke over het succes van Made.com." 

Zo introduceert Dirk Mulder (Sector Banker Trade & Retail at ING Nederland) zijn fimpje die hij op LinkedIn postte. Mulder weet te melden dat Made.com een online-interieurmerk is opgericht in Engeland (Londen), dat gelooft in clicks and bricks. "Klanten willen meubels ook zien en voelen. De winkel is niets meer dan een vitrine. Wie wat wil kopen, moet ook in de winkel eerst inloggen op de website. Kijk je met me mee..."

Publicatiedatum: