Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Slaapleverancier en reisorganisatie proosten op nieuwe samenwerking

M line timmerde al flink aan de weg. Afgelopen zomer haalde de slaapleverancier alle nieuwskolommen als Official Sleep Supporter van de Oranje Leeuwinnen. Nu heeft M line een samenwerkingsovereenkomst ondertekend met TUI. De reisorganisatie gaat in haar op Nederlandse gasten ingerichte buitenlandse Time to smile-accomodaties, de M line matrassen en kussens van opnemen. Dat meldt B2B accountmanager Henk Tuijtelaars van M line op LinkedIn. 

Een delegatie van TUI en M line proosten op de samenwerking.

Time to smile is volgens TUI een uniek vakantieconcept, ontworpen op basis van specifieke wensen die Nederlanders hebben op vakantie. "Ten opzichte van andere landen hecht een Nederlander veel waarde aan wooncomfort en -design. Dat zit vaak in de kleine dingen zoals de afwerking van de badkamer, de aandacht voor de details in de keuken en de natuurlijke kleuren."
De producten van M line zijn te vinden bij ruim 180 slaapspeciaalzaken en 90 winkels van Beter Bed in zowel Nederland als Belgiƫ. Naast Official Sleep Supporter van de Oranje Leeuwinnen heeft het de laatste jaren naam opgebouwd als sponsor van verschillende, succesvolle Nederlandse sportploegen. Onder andere TeamNL van NOC*NSF, Kjeld Nuis en de schaats- en wielerploeg van Jumbo-Visma slapen op de matrassen van M line.