M line timmerde al flink aan de weg. Afgelopen zomer haalde de slaapleverancier alle nieuwskolommen als Official Sleep Supporter van de Oranje Leeuwinnen. Nu heeft M line een samenwerkingsovereenkomst ondertekend met TUI. De reisorganisatie gaat in haar op Nederlandse gasten ingerichte buitenlandse Time to smile-accomodaties, de M line matrassen en kussens van opnemen. Dat meldt B2B accountmanager Henk Tuijtelaars van M line op LinkedIn.
Een delegatie van TUI en M line proosten op de samenwerking.
Time to smile is volgens TUI een uniek vakantieconcept, ontworpen op basis van specifieke wensen die Nederlanders hebben op vakantie. "Ten opzichte van andere landen hecht een Nederlander veel waarde aan wooncomfort en -design. Dat zit vaak in de kleine dingen zoals de afwerking van de badkamer, de aandacht voor de details in de keuken en de natuurlijke kleuren."
De producten van M line zijn te vinden bij ruim 180 slaapspeciaalzaken en 90 winkels van Beter Bed in zowel Nederland als Belgiƫ. Naast Official Sleep Supporter van de Oranje Leeuwinnen heeft het de laatste jaren naam opgebouwd als sponsor van verschillende, succesvolle Nederlandse sportploegen. Onder andere TeamNL van NOC*NSF, Kjeld Nuis en de schaats- en wielerploeg van Jumbo-Visma slapen op de matrassen van M line.