Voor het tweede jaar op rij is de Vorwerk-vloer onderscheidden met de German Brand Award. In 2019 is Vorwerk geëerd als winnaar in de categorieën 'Productmerk van het jaar' en 'Uitstekende interieurmerken'.
De German Brand Award staat open voor bedrijven, agentschappen, dienstverleners en marketeers, evenals niet-commerciële en overheidsorganisaties uit alle sectoren, wereldwijd. De expertpanels van de Duitse ontwerpraad beslissen over toelating tot de competitie. De German Brand Award heeft een bereik van meer dan 315 miljoen contacten en maakt merksuccessen op een unieke manier zichtbaar, omdat ze holistisch gezien veelbelovend zijn. De awards worden toegekend in de categorieën "Excellent Brands" en "Excellence in Brand Strategy and Creation".
Het succes van de prijs bevestigt nogmaals de nieuwe merkstrategie waarmee Vorwerk-vloeren begin 2018 de weg naar de toekomst heeft uitgezet. Gedragen door de drie pijlers van unieke kwaliteit, duurzame innovatie en bekroond ontwerp, gaat de strategie hand in hand met een herontworpen en sterk vereenvoudigde structuur van het assortiment: Alle tapijtkwaliteiten zijn gerangschikt in "3 productlijnen. 3 stijlwerelden. Miljoenen mogelijkheden": de productlijnen Vorwerk-vloeren ESSENTIAL LINE, Vorwerk-vloeren SUPERIOR LINE en Vorwerk-vloeren EXCLUSIVE LINE evenals de stijlwerelden -" Nature | Ontwerp "," Klassiek | Ontwerp "en" Art | Ontwerp" maakt het voor de klant gemakkelijk om zijn eigen individuele tapijt te vinden.
Alleen al in 2018 heeft Vorwerk een totaal van 49 nieuwe producten voor de residentiële en commerciële sectoren gelanceerd in meer dan 1.000 kleuren. Dit najaar wordt de eerste wooncollectie gelanceerd in een nieuwe merklook.
Meer informatie:
Vorwerk
www.vorwerk-flooring.de